Zwroty, reklamacje, wymiana
Zwroty i reklamacje
Produkty wykonywane na zamówienie
Zdecydowana większość naszych produktów jest tworzona na indywidualne zamówienie, zgodnie z wytycznymi i preferencjami klienta. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie, chyba że posiadają wady fabryczne lub zostały wykonane niezgodnie z zamówieniem.
Prosimy o przemyślane zakupy oraz dokładne sprawdzenie wszystkich szczegółów przed złożeniem zamówienia.
Reklamacje
Jeśli otrzymany produkt posiada wady lub został wykonany niezgodnie z zamówieniem, masz prawo do złożenia reklamacji.
Aby zgłosić reklamację:
-
Skontaktuj się z nami mailowo: sklep@fruitypaws.pl
-
W wiadomości podaj numer zamówienia, opisz problem oraz dołącz zdjęcia pokazujące wadę.
-
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną – oferujemy naprawę, wymianę produktu lub zwrot pieniędzy (w zależności od sytuacji i ustaleń z klientem).
Adres do wysyłki:
Fruity Paws
ul. Tylna 90
76-004 Sianów
Reklamacja nie dotyczy:
- koloru okuć: okucia czarne są lakierowane i wraz z użytkowaniem mogą się ścierać, nie są odporne na słoną wodę i mogą rdzewieć; okucia srebrne chormowane nie są nierdzewne; okucia mosiężne zachodzą patyną/ mogą brudzić jasną sierść
- przetarć taśmy np. na części zaciskowej w obrożach półzaciskowych, gdy pies ma tendencję do częstego ciągnięcia na smyczy może dochodzić do nadmiernego tarcia (okucia-taśma), co wpływa na wycieranie wierzchniej warstwy taśm HEXA/pvc
- uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas użytkowania produktu
- śladów powstałych w wyniku zużycia produktu, zabrudzeń
- wszelkich uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania